Thursday, September 24, 2009

Apa aku salah jika terlalu mencintai dia....

Tuhan apa aku salah selama ini....
Apakah aku salah jika aku mencintai dirinya...
Apakah aku salah jika aku terlalu mengharapkan dirinya untuk menjadi milik ku???
Kasihhh....

Dirimu telah membuat hati ini tergoyang...
Hati ini sedang mencoba untuk membuka pintu secara perlahan....
Pintu yang telah ku kunci rapat-rapat....

Namun...
Ketika pintu hati ini telah terbuka,
kenapa engkau membuat hati ini terluka lagi
Kasiiihhh.......

Apakah engkau tidak pernah mengetahui apa yang telah ku rasa slama ini???
Apakah engkau hanya menganggap diri ini sama dengan wanita wanita yang ada
Di dekat mu itu???

Kasiiihhhh......
Aku tau..Dan seharusnya aku tak boleh merasakan ini terhadap mu....
Namun engkau telah memberi aku sejuta harapan...Dan membuat pintu hati ini
Terbuka untuk menerima cintamu....

Tapii...kenapa kau membuat aku untuk
menutupnya kembali....
Kenapaa????



Created by:
RR.DYAH.PP<28.05.09>

No comments:

Post a Comment